Történelmi érdekességek blogja

Karma

Üdvözlünk a Karma blogon!

2022. augusztus 26. - Karma.

Karma 2021

Üdvözöllek a Karma blogon, mely történelmi témák boncolgatásával tervez foglalkozni! Előbb a névválasztásról: A Karma az én értelmezésemben egy olyan "út" amelyről ugyan letérhetünk jobbra vagy balra de végül úgyis ugyanoda jutunk, ahová eredetileg rendeltetett számunkra. A karma tehát egy út melyen egyszerűen végig kell mennünk életünk során. Egyesek számára ez az út csupa jó dolgot hoz, ők a ritka szerencsések akik folyton sikerekben "fürdenek", mások számára az út kudarcok és boldogtalan időszakok sorozata, néhányunknál pedig egy furcsa kettősség jellemzi, a napos és árnyékos oldal egymásutániságában.

Van, akinek a karmája az, hogy kevesekkel ossza meg életét, de legalább olyasmivel foglalkozva, amit szeret és van, aki a negatívumokat meg sem tapasztalja, annyira gazdag és erős karmát tudhat magáénak. Az én esetemben a karma részben a 2021-es esztendőhöz kapcsolódik: meghatározó volt ugyanis számomra, így az én utam részben az, hogy elfogadjam hátralévő időmre vonatkozó hatásait. Másrészt karmám az is, hogy együtt éljek azzal a tudattal, hogy méltatlan emberre pazaroltam életem első fejezetét [miközben igaz és igaztalan embereket ismertem meg]

Blogom történelmi blog és a magyarságnak is van karmája, mely történelmében lelhető fel. Erről és a világtörténelem érdekességeiről tervezek itt írni. A blog valójában főleg ezért jött létre: a különleges történelmi sztorik kedvéért.

karma_also.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://karmajel.blog.hu/api/trackback/id/tr917917079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása